Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
A januári 2,5 százalékos járulékcsökkentés jótékony hatása a béren kívüli juttatások közé is begyűrűzik. Több népszerű cafeteriaelem adótartalma 43,66 százalékról 40,71 százalékra csökken - írja a Blikk.
Így az Erzsébet-utalvány, a munkahelyi étkeztetés, a helyi bérlet, az iskolakezdési támogatás, az önkéntes nyugdíjpénztári támogatás és az egészségpénztári hozzájárulás választása esetén több maradhat a munkavállalóknál, mint idén. Idén egy munkavállaló átlagos cafeteriakerete bruttó 370 ezer forint volt, vagyis 5400 forinttal járnak jobban az adóváltozások miatt - mondta Fata László cafeteriaszakértő.
Szerinte még jobban megéri adómentes juttatásokat választani, ahol egy teljesen új elemet vezettek be. Januártól a munkáltató adómentesen tudja támogatni munkatársaik diákhitel-törlesztését. De a tavaly bevezetett adómentes albérleti támogatások szabályain is módosítottak, hogy még tágabb kör számára is elérhetővé váljon. Már határozott idejű munkaszerződés esetén is lehetővé válik ez a munkavállalók mobilitását elősegítő támogatási forma.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








