Terence Crawford kedden bejelentette visszavonulását az ökölvívástól, alig néhány hónappal azután, hogy megszerezte a világbajnoki címet.
Néhány éve még nagy szegénységben élt s Sztárban sztár énekese. Horváth Tamás elmondása szerint arra sem volt pénze, hogy kifizesse a számláit. Azóta anyagilag helyre állt, és a tévés szereplésért is jó gázsit kaphat.
Horváth Tamás a napokban mesélt múltjáról, anyagi nehézségeiről, és többek között feleségéhez és annak kisfiához fűződő kapcsolatáról is.
- mesélte a Mokkában az énekes, aki ebben az időszakban ismerkedett meg feleségével. Az anyagi nehézségeken azonban már sikerült túllendülnie, a tévés szereplése pedig szintén sokat hozhat a konyhára. Főleg, ha sikerül sokáig bennmaradnia, mivel a szereplők adásonként kapják a fizetést. Ritkán kerül napvilágra, hogy a Sztárban sztár műsorban ki mekkora gázsit kap, tavaly az kavart nagy port a médiában, hogy Keresztes Ildikó 700-800 ezer forint körüli gázsit vitt haza adásonként. Sajtóértesülések szerint a műsor történetében még az eddigi legnagyobb csillag, Bereczki Zoltán sem kapott ekkora összeget. Ő 500 ezer forintot keresett egy-egy adás alkalmával, így győztesként "csupán" négymilliót kapott a műsor végére.
Több mint valószínű, hogy Horváth Tamás nem szárnyalja túl az eddigi legnagyobb keresetet, akkor is jóval többet keres majd, mint egy átlag magyar dolgozó. A KSH legfrissebb adatai szerint idén augusztusban a bruttó átlagkereset 292 400 forint volt, 13,2 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban. Nemzetgazdasági szinten az átlagos nettó kereset családi kedvezmény nélkül 194 500 forint volt, a kedvezményt is figyelembe véve pedig 202 400 forintra becsülhető.
Vélhetően a TV2 műsorában egyetlen adásért több gázsit kap Horváth Tamás, mint amennyi a magyar havi átlagkereset. És az egyéb munkáiról és fellépéseiről még nem is esett szó.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








