Újra szemészetet tanul a megbuktatott szíriai diktátor, Bassár el-Aszad. A családja családja csendes, de luxuséletet él Moszkvában és az Egyesült Arab Emírségekben.
Az év első négy hónapjában több mint hatszáz gyerek került nevelőszülőkhöz, miközben több mint kétezer új férőhelyet engedélyeztek a családoknál - írta csütörtöki számában a Magyar Nemzet az Emberi Erőforrások Minisztériumának szociális ügyekért és társadalmi felzárkózásért felelős államtitkárságának közlésére hivatkozva.
A lap cikke szerint 2013. december 31-én 16 251 engedélyezett férőhely volt, amelyet a hálózatok fenntartói 2014. április 30-ra összesen 18 374 férőhelyre bővítettek. A nevelőszülők száma 5482 főről 5699 főre nőtt.
Az államtitkárság leszögezte: az engedélyezett gyermekszám az egyes nevelőszülői családokon belül más és más, és év közben is változhat az engedélyezett férőhelyszám. Tavaly év végén 11 874 gyermek élt intézmény helyett nevelőcsaládban, idén április 30-án már 12 498.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








