Terence Crawford kedden bejelentette visszavonulását az ökölvívástól, alig néhány hónappal azután, hogy megszerezte a világbajnoki címet.
Folytatódott a 2013-ban tapasztalt növekedés az online álláshirdetések piacán: az első negyedévben 40 százalékkal több pozíciót hirdettek meg a cégek, mint tavaly ilyenkor. Arányaiban nőtt azoknak az álláshirdetéseknek a száma, amelyeknél nem kérnek diplomát, vagy nyelvtudást. Ezzel párhuzamosan legtöbben az eladó, a raktáros, és a területi képviselő állásokat keresik.
A hirdetésszám növekedésével párhuzamosan az álláskeresők is aktívabbak lettek: a Profession.hu rendszerében 22 százalékkal többen regisztráltak az első három hónapban, mint 2013 azonos időszakában. A cégek leginkább fejlesztőket, könyvelőket és ügyfélszolgálati munkatársakat keresnek, felsőfokú angol nyelvvizsgával (29%), diplomával (75%) és 3 évnél több tapasztalattal (58%). Ezzel szemben a legtöbb jelentkezés az adminisztrációval, vagy értékesítéssel kapcsolatos munkakörökre érkezik, nyelvtudás nélkül (51%).
"Elképesztő növekedést látunk a meghirdetett új állások számában, ráadásul egy, a cégek körében készített kutatásunkból tudjuk, hogy ezek 42 százaléka új pozíciót jelent, 47 százalék esetében megüresedett állásról beszélünk és csak 8 százalék mögött áll átszervezés" - mondta Zsédely Krisztián, a Profession.hu értékesítési vezetője. - "Minden jel arra mutat, hogy határozott növekedésnek indult a versenyszféra és emellett a munkavállalók is nagyobb kedvvel keresnek új állásokat, nem kapaszkodnak már annyira a székükbe" - tette hozzá.
Tavaly az első negyedévben mérnököket kerestek leginkább a cégek, idén a fejlesztők, a könyvelők, az ügyfélkapcsolati munkára pályázók és az értékesítők is több állást találhatnak. 10-ből 9 állás teljes munkaidős, ezt követik a 6 órás (4%) és a 4 órás (3%) részmunkaidős hirdetések. Továbbra is Budapesten, Pest megyében és Győr-Moson-Sopron megyében a legkönnyebb és Nógrádban a legnehezebb állást találni.
A 10 legnagyobb hirdető között, a fejvadász cégek mellett a Bosch csoport és a Budapest Bank kaptak helyet, míg a legtöbb jelentkezés egy cipőbolt lánchoz, a CCC Hungary-hez és a CIB Bankhoz érkezett. Arányaiban véve a diplomát igénylő és a 3 évnél több tapasztalatot kérő állásokra jelentkeznek kevesebben. A legtöbben az adminisztráció kategória állásaira valamint a sofőr pozíciókra adják le az önéletrajzukat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A feltöltött önéletrajzok között kutató cégek száma 25 százalékkal nőtt 2014 első három hónapjában a 2013-as első negyedévhez képest.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








