Hajdúböszörményi oktatási intézményekben több gyermek rosszullétet tapasztalt, miután lárvákkal szennyezett csokimikulást fogyasztottak.
Jövőre jelentős lehet az óvodai túljelentkezés, mivel akkor már a hároméveseknek is kötelező lesz. Egyes településeken ugyanakkor már most is nagy a helyszűke - írja a Világgazdaság.
A Magyar Óvodapedagógiai Egyesület (MÓE) elnöke szerint az országban jelenleg egyenetlen földrajzi eloszlásban mintegy 15-20 ezer óvodai férőhely hiányzik. Főként Budapesten és annak agglomerációjában, Borsod-Abaúj-Zemplén megyében és a Dél-Alföldön vannak ilyen problémák.
A Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (Klik) közlése szerint ugyanakkor országosan és számszerűen összesítve nem hiányzik férőhely, az óvodák átlagosan 90-91 százalékos kihasználtsággal működnek.
Az óvoda 2014. szeptember 1-től viszont már minden háromévesnek kötelező lesz (korábban öt év volt a beiratás korhatára). Így, ha az idén nem is, a következő szeptemberben már túljelentkezés várható egyes körzetes óvodákban. A kormányzat szerint az életkor kiterjesztése közel húszezer fős többletet jelenthet majd országos szinten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








