A LeasePlan Hungária Zrt. flottakezelő vállalat kereskedelmi tevékenységének irányítását 2011. márciustól Pesti Tímea, a sok éves kereskedelmi és vállalatvezetői tapasztalatra visszatekintő szakember látja el.
A LeasePlan új kereskedelmi igazgatója legutóbb vásárlás helyi eladásokat támogató marketing kommunikációs megoldások forgalmazásában, azt megelőzően a gyógyszeripari értékesítés területén szerzett többéves tapasztalatot. A svéd HL Display Hungary munkáját ügyvezető igazgatóként egy évtizeden keresztül irányította, miközben a skandináv vállalatcsoport közép-kelet európai regionális értékesítéséért is felelős volt. Az általa felállított költségkímélő működési struktúrának köszönhetően a hozzá tartozó öt ország mindegyike várakozáson felüli értékesítési eredménnyel büszkélkedhetett. Ezt megelőzően a világ egyik vezető gyógyszervállalatánál, a Novartis Hungáriánál volt ügyfélszolgálati és kereskedelmi vezető.

Pesti Tímea
Az angolul folyékonyan beszélő hölgy 2007-től kezdve két éven át elnöki pozíciót töltött be a non-profit szakmai szervezetként működő POPAI Magyarországnál (Point of Purchase Advertising International - amerikai székhelyű, világméretű non-profit társaság). Tímea a szervezet egyik magyarországi alapítója is egyben, aki szabadidejében is aktív életet él, családjával sokat kirándul, teniszezik és síel.
"A jelenlegi gazdasági körülmények között különösen fontos, hogy egy vállalat kereskedelmi stratégiája egzakt, végrehajtható és sikert garantáló intézkedéseket tartalmazzon. Úgy gondolom a LeasePlan szolgáltatásaira és stabil nemzetközi hátterére alapozva egységes, vevő centrikus kereskedelmi stratégiával, innovatív kereskedelmi és marketing programokkal a piac általános trendjén túlmutató üzleti növekedést érhetünk el a jövőben" - mondta el az új kereskedelmi igazgató.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








