Adóhivatali dolgozók adták tanúbizonyságát annak, hogy nem csupán szakmájukban képesek maradandót alkotni, hanem egyéb műfajokban is. Minden várakozást felül múlva több mint 100 alkotás érkezett arra a pályázatra, amelyet az APEH hirdetett meg munkatársainak.
A pályázat célja egyrészt az adótudatosság megjelenítése vizuális és zenei formában a fiatal korosztálynak, másrészt a 15 ezer fős szervezet kreativitásának felhasználása annak érdekében hogy a dolgozók közvetlen formában is részt vehessenek az adóhivatal kommunikációjában - közölte az APEH.
A legtöbben a meseírásra éreztek késztetést. 64-en ragadtak tollat, hogy megírják AdóManó történetének folytatását. Hasonlóan népszerű volt a szlogenpályázat is, amelyben az adózás fontosságára hívták fel a gyerekek figyelmét. Nyolcan választották a képregény rajzolást ugyancsak AdóManó főszereplésével és további hatan szignált, illetve rövid gyermekdalt komponáltak.
Az adóhivatali dolgozók által beküldött pályamunkákat szakértői zsűri bírálja el, ezt követően az alkotások megtekinthetők és hallhatók lesznek az APEH honlapján, valamint a legjobb pályamunkákról reményeink szerint a Pénzcentrum is be fog számolni. Az állampolgárok továbbá az APEH külső kampányaiban is találkozhatnak, majd az APEH-osok legjobb alkotásaival.
Rettenetes állapotban a magyar dolgozók mentális egészsége: mindennapos a stressz, szorongás, kiégés
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít a munkáltatók elé a pénzügyi és számviteli szektorban.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ököllel támadt az őt megbírságoló rendőrre
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak