Az amerikai szoftvergyártó vállalat, a Citrix Systems egy új programot hirdetett munkavállalói körében, melynek keretében mindenki maga vásárolhatja meg a munkájához szükséges laptopot, olyat amilyet szeretne, és persze haza is viheti.
A cég úgy gondolta, hogy a munkavállalók megelégedettsége, és öröme, hogy olyan gépen dolgozhat, ami számára a legmegfelelőbb, megér neki fejenként 2100 dollárt, hiszen egy boldog dolgozó, jó dolgozó.
Persze a kedvezményekkel együtt felelősség is jár, ugyanis a fenntartási problémákat is maguknak kell megoldani, és három éves szerződést is kell kötniük a pénzből a szolgáltatóval, miszerint a gépeket, ha szükséges a nap 24 órájában szervizelik.
A program összes dolgozóra való kiterjesztése persze attól is függ, hogy sikerül-e így költséget megtakarítania cégnek. Korábban egy-egy dolgozó számítógéppel való ellátása 2500-2600 dollárjába került a vállalatnak, ha 2100-ból ki tudják hozni a munkavállalók, már megérte.
Vannak természetesen megkötések is, vagyis csak Windows vagy Macintosh futhat a gépeken, antivírus rendszerrel kell őket ellátni, és a garanciának is bele kell férnie az árba.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Kérdéses az is, hogy mekkora lesz a munkahelyüket a támogatás után elhagyók aránya, ami a cég számára lehet bosszúság, illetve mennyivel nő az otthoni munkák száma, ami pedig a dolgozókat érintheti kellemetlenül.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








