Zöld Lendület Hitelprogram néven, új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál (MFB).
Majdnem 1500 milliárd volt tavaly a bankszektor profitja, annak ellenére, hogy a lakáshitelezés alig valamivel emelkedett.
1451 milliárd forintnyi nem konszolidált adózott eredményt ért el a magyarországi bankszektor tavaly, ami abszolút rekordnak számít - erről ír a 24.hu. Mint hozzáteszik, ez az eredmény még a 2022esnek is a háromszorosa, vagyis igazán jó évet zártak tavaly.
Az MNB prudenciált adataiból kitűnik, hogy a pénzintézetek konszolidált hitelállománya 5 százalékos emelekdést rögzíthetett tavaly, míg a betétállomány 1 százalékkal esett vissza - vagyis nem a betétgyűjtésen és a lakáshitelezésen keresték meg a rekordprofitot.
A magyarázat sokkal inkább az lehet, hogy a legtöbb banknál alig valamivel 0 százalék felett kamatoztak a betétek, vagyis a lakosság nem igazán részesülhetett abból, hogy a magas jegybanki alapkamatból profitáljon.
címlapkép: Faludi Imre, MTI/MTVA Bizományosi
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








