Rossz hírt kapott több ezernyi magyar: ők semmiképp se úszhatják meg a zuhanást?
A gyengülés jelei már látszódnak a marketingszektorban: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak.
A gyengülés jelei már látszódnak a marketingszektorban: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak.
Szakértők szerint az élelmiszeripar hatalmas profitot termel az egészségtelen élelmiszerek értékesítéséből, miközben ezek a termékek világszerte hozzájárulnak az elhízáshoz.
Az OTP Bank a várakozásokat meghaladó, 330,5 milliárd forintos korrigált nyereséget ért el a harmadik negyedévben.
A Boeing-szállítmányok felgyorsulása és az erős kereslet miatt a Ryanair már 215 millió utassal számol jövőre.
Az autóipari óriás éves profitja több mint 60 százalékkal zuhant, miközben bevételei és eladásai csak minimálisan növekedtek.
A harmadik negyedében a Netflix bevétele 17,2 százalékkal, 11,51 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 9,82 milliárd dollárról.
Az idei első féléves profit 51 százalékkal, 287 milliárd rubelre (kb. 1200 milliárd forintra) zuhant.
Csökkenő veszteség, emelkedő bevétel, rekordösszegű különadó – ezek jellemezték a Tesco magyarországi működését a legutóbbi üzleti évben.
Továbbra is megkérdőjelezhetetlen a Lidl fölénye a magyar kiskereskedelemben. És ezt a számok, akár csak tavaly, idén is teljesen alátámasztják.
Júniusban egy emberméretű Labubu babáért 150 000 dollárt fizettek, és ez még csak a kezdet.
Válságállóbbak, vagy éppen sérülékenyebbek a hazai topéttermek, mint egy átlagos vendéglátóhely? Mutatjuk, melyik fine dining hely zárta veszteséggel a múlt évet.
Kozák Tamás: A kiskereskedelem szereplőit az utóbbi időben alaptalan vádak érték, amelyeket az Országos Kereskedelmi Szövetség határozottan visszautasít.
A Huawei Technologies kínai távközlési berendezésgyártó adózott eredménye 62,574 milliárd jüan (8,6 milliárd dollár) volt tavaly.
Miközben a globális játékpiac visszaeséssel küzd, a LEGO 2024-ben is kimagasló eredményeket ért el.
Nincs olyan érdekérvényesítő képesség ma Magyarországon, ami a boltok minél nagyobb árrésre való törekvési szándékát korlátozni tudná a szakértő szerint.
Egyes világhírű márkák már nem is hozzák el termékeiket Magyarországra, mert attól félnek, hogy rövid időn belül a termékeiket utánzó hamisítványok árasztják el a piacot.
Az elmúlt időszakban a vállalatok költségei folyamatosan emelkedtek. Az importárak 2024 májusa óta, az ipari termelői árak pedig 2023 júliusa óta növekvő tendenciát mutatnak.
Felpörögtek az események így év végén az extraprofitadók kapcsán. 2026-ban tényleg kivezetésre kerülhet.
Jelentős változások várhatók a bankok és pénzügyi vállalkozások extraprofitadóztatásában 2025-re.
A kormány döntése alapján 2025-ben is velünk marad számos extraprofitadó, köztük a bankok, biztosítók és kiskereskedelmi vállalatok pótadói.