Több mint egy évtizednyi üresen állás után ismét árverésre bocsátották Salgótarján egykori ikonikus szállodáját, a Karancs Hotelt.
Gyakorlatilag ugyanannyiba kerül ingatlant venni a horvát tengerparton és a Balatonnál. A magyar tengernél mondössze 4 év alatt megduplázódtak az árak.
Míg 2016-ban még arról szóltak a hírek, hogy a horvát tengerparthoz képest körülbelül féláron elérhetők a balatoni nyaralók, az utóbbi pár évben olyan durva drágulás volt a tónál, hogy ma már lényegében annyit kell fizetni egy négyzetméterért, mint az Adrián. A G7 kiemeli, hogy az idén a négyzetméterárak a 300-500 ezer forintos sávban mozognak, 2018-ban az átlagár a 150-300 ezres sávban volt.
Hirtelen pénzre van szükséged? Nézd meg a bankok kölcsönajánlatait Pénzcentrum kalkulátorát!
A horvát statisztikai hivatal adatai szerint a Zágrábon kívüli horvát új ingatlanok adásvételének átlagos értéke 2019-ben átszámolva körülbelül 550 ezer forint volt. A cikk konklúziója pedig ez: "ha elfogadjuk, hogy a Zágrábon kívüli adásvételek döntő része a tengerparti sávban történik, és a két említett véglet körülbelül egyformán torzít fel, egy magyar vásárló vagy befektető szemszögéből a balatoni nyaralók jelentős része árban beérte az Adriát. Főleg azt is figyelembe véve, hogy Horvátországban csak új lakóingatlanokat tartalmaz ez az ár, míg a Balatonon nem."
- mondta Balaton árairól Balogh László, az ingatlan.com vezető elemzője.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








