Miután tegnap délután egyéves csúcsra ért a forint az euróval, illetve 3,5 havi csúcsra a dollárral szemben, a nemzetközi hangulatromlással párhuzamosan mérsékelten gyengült. Aztán kora délutánig fokozatosan tovább gyengült a magyar fizetőeszköz, mivel külföldön sem javult a hangulat. Bár lehet még "tartalék" a forint erejében, de amint azt augusztus eleji forintpiaci elemzésünkben már valószínűsítettük: az augusztusi szokatlan erő után inkább a forint gyengülésére van nagyobb esély.
Míg tegnap délután átmenetileg 274,5-ig süllyedt az euró jegyzése a bankközi piacon, addig ma kora délutánra 277,5-ig emelkedett vissza, azaz az egyéves csúcstól már 1%-kal eltávolodott a magyar fizetőeszköz a gyengülés irányába. A svájci frank jegyzése a 231-ig, a dolláré 223-ig emelkedett a bankközi piacon.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








