Postai alkalmazottat akart megvesztegetni egy 30 éves budapesti férfi. A két gazdasági társaságot ügyvezetését is ellátó férfi 1 napot késett a vállalata pályázati anyagának leadásával, a postai alkalmazott pénzért sem volt hajlandó korábbi dátummal feladni a levelét - írja az MTI.
A két gazdasági társaság ügyvezetőjeként dolgozó vádlott 2010. február 24-én egy határidőhöz kötött pályázati anyagot akart postára adni. Mivel a pályázat határideje az előző nap lejárt, elhatározta: megpróbálja elintézni egy Pécs környéki kispostán, hogy küldeményére előző napi bélyegző kerüljön.
A férfi egy község kispostájába ment és megkérte a hivatal vezetőjét, hogy küldeményét az előző napi bélyegzővel vegyék fel, ám erre ő még akkor sem volt hajlandó, amikor a feladó pénzt ajánlott neki.
A vádlott ezután újabb település postáját kereste fel, ám ott sem járt sikerrel: az alkalmazott még akkor is megtagadta a csomag szabálytalan felvételét, hogy a férfi ötvenezer, százezer, majd negyedmillió forintot kínált neki. A cégvezető egy harmadik falu kispostáján is próbálkozott, de kérését megtagadták. Pénzt itt már nem ajánlott fel. Végül Pécsen, szabályosan adta fel a csomagját, a vesztegetések miatt azonban később eljárás indult ellene.
A Pécsi Táblabíróság megalapozottnak találta az ügyben korábban eljáró Somogy Megyei Bíróság határozatát ahol első fokon félmillió forint pénzbüntetéssel sújtották.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








