A Citibank Magyarország újra elnyerte a Global Finance nemzetközi pénzügyi magazin Legjobb Lakossági Internet Bank, valamint Legjobb Vállalati és Intézményi Internet Bank díjait 2010-ben.
A magazin rangos elismeréseit a Citi hat másik Közép- és Kelet-Európa régióbeli országban is megkapta, így Csehországban, Romániában, Szlovákiában, Bulgáriában, Ukrajnában és Oroszországban. A Közép- és Kelet-Európa régióval együtt világszerte összesen 74 országban ismerték el díjakkal a Citi internetes banki szolgáltatásait az idei versenyben.
A magazin szintén a Citinek ítélte a Közép- és Kelet-Európa régióban a következő díjakat: Legjobb az Információbiztonság terén, Legjobb Weboldal Design, Legjobb a Kereskedelemfinanszírozás terén és Legjobb az Online Pénzforgalmi Szolgáltatások terén.
A Global Finance szerint a nyertes bankokat a pályázók közül olyan kritériumok vizsgálata alapján választották ki, mint az online banki ügyfelek megszerzésére és kiszolgálására irányuló stratégia, az internetalapú banki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek számának növekedése, az online termékskála nagysága, az online szolgáltatás használatával járó kézzelfogható előnyök, illetve magának a honlapnak a kivitelezése és funkcionalitása.
A verseny globális győzteseit a novemberi díjátadó ünnepségen hirdetik ki New Yorkban.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








