A Citibank Magyarország újra elnyerte a Global Finance nemzetközi pénzügyi magazin Legjobb Lakossági Internet Bank, valamint Legjobb Vállalati és Intézményi Internet Bank díjait 2010-ben.
A magazin rangos elismeréseit a Citi hat másik Közép- és Kelet-Európa régióbeli országban is megkapta, így Csehországban, Romániában, Szlovákiában, Bulgáriában, Ukrajnában és Oroszországban. A Közép- és Kelet-Európa régióval együtt világszerte összesen 74 országban ismerték el díjakkal a Citi internetes banki szolgáltatásait az idei versenyben.
A magazin szintén a Citinek ítélte a Közép- és Kelet-Európa régióban a következő díjakat: Legjobb az Információbiztonság terén, Legjobb Weboldal Design, Legjobb a Kereskedelemfinanszírozás terén és Legjobb az Online Pénzforgalmi Szolgáltatások terén.
A Global Finance szerint a nyertes bankokat a pályázók közül olyan kritériumok vizsgálata alapján választották ki, mint az online banki ügyfelek megszerzésére és kiszolgálására irányuló stratégia, az internetalapú banki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek számának növekedése, az online termékskála nagysága, az online szolgáltatás használatával járó kézzelfogható előnyök, illetve magának a honlapnak a kivitelezése és funkcionalitása.
A verseny globális győzteseit a novemberi díjátadó ünnepségen hirdetik ki New Yorkban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


