Közzétették egy frissen lefolytatott hitelkártyákra vonatkozó ügyfél elégedettségi felmérés végeredményét a tengerentúlon, mely több meglepetést is tartogatott a szakértők számára. A szolgáltatók közötti csatározásban a Visa és a MasterCard is alulmaradt, ugyanis az élen az American Express és a Discover végzett.
A tanulmány megállapította, hogy a hitelkártyákra vonatkozó ügyfél-elégedettség három éves mélypontra süllyedt. A felmérést végző szervezet szerint ez leginkább az emelkedő kamatoknak és díjaknak tudható be, mivel a válaszadók közül kétszer annyian tapasztalták a kondíciók előnytelen változását, mint egy évvel ezelőtt.
Az elégedetlenség fokozódásában közrejátszott még a késedelmes fizetésre kiszabott díjak emelkedése is. Idén a válaszadók 14 %-a tartotta ezt a legkényesebb pontnak, csak összehasonlításul 2008-ban 11 % nem volt elégedett ezzel a díjtétellel.
A vizsgált szempontok között szerepelt még a számlázási és a fizetési eljárás egyszerűsége, a szolgáltatás minősége, az egyéb akciók és a problémakezelés színvonala. Az American Express és a Discover több tekintetben is felülmúlta riválisait, így idén a Visa, valamint a MasterCard előtt végeztek.
A megállapítások között szerepelt még, hogy a hitelkártyákra vonatkozó elégedettség a pénzügyi szolgáltatások területén messze a biztosítások, a banki szolgáltatások és a befektetési lehetőségek mögött kullog.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








