Közzétették egy frissen lefolytatott hitelkártyákra vonatkozó ügyfél elégedettségi felmérés végeredményét a tengerentúlon, mely több meglepetést is tartogatott a szakértők számára. A szolgáltatók közötti csatározásban a Visa és a MasterCard is alulmaradt, ugyanis az élen az American Express és a Discover végzett.
A tanulmány megállapította, hogy a hitelkártyákra vonatkozó ügyfél-elégedettség három éves mélypontra süllyedt. A felmérést végző szervezet szerint ez leginkább az emelkedő kamatoknak és díjaknak tudható be, mivel a válaszadók közül kétszer annyian tapasztalták a kondíciók előnytelen változását, mint egy évvel ezelőtt.
Az elégedetlenség fokozódásában közrejátszott még a késedelmes fizetésre kiszabott díjak emelkedése is. Idén a válaszadók 14 %-a tartotta ezt a legkényesebb pontnak, csak összehasonlításul 2008-ban 11 % nem volt elégedett ezzel a díjtétellel.
A vizsgált szempontok között szerepelt még a számlázási és a fizetési eljárás egyszerűsége, a szolgáltatás minősége, az egyéb akciók és a problémakezelés színvonala. Az American Express és a Discover több tekintetben is felülmúlta riválisait, így idén a Visa, valamint a MasterCard előtt végeztek.
A megállapítások között szerepelt még, hogy a hitelkártyákra vonatkozó elégedettség a pénzügyi szolgáltatások területén messze a biztosítások, a banki szolgáltatások és a befektetési lehetőségek mögött kullog.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


