A hamisítók már rég nem kímélik a svájci ipar szimbolikus termékeit, a svájci órákat és a svájci bicskát, ám most egy jóval kisebb presztízzsel bíró termékre is kivetették a hálójukat. A zürichi kanton hivatalos kék szemeteszsákját is hamisítani kezdték- írja a hamisitasellen.hu.
A zürichi rendőrség több ezer a kanton hivatalos szemeteszsákjára kísértetiesen hasonlító és annak emblémáját felhasználó szemeteszsákot foglalt egy férfinál egy Szerbiából érkező turistabuszban. A helyiek által csak "Züri-Sack"-nak nevezett jellegzetes kék színű zsák darabja körülbelül két svájci frankba kerül, amely ár magában foglalja a kanton szemétszállítási és szemét-újrahasznosítási díját is. Ennek megfelelően a kantonban csak azt a szemetet szállítják el, amelyet ebbe a hivatalos zsákba helyeznek el a polgárok.
A nyomozás jelenlegi állása szerint a 37 éves gyanúsított jó néhány hónap alatt több ezer Szerbiában gyártott zsákot csempészett át a határon, amellyel becslések szerint 26 ezer svájci frankot, körülbelül 4 és fél millió forintot keresett.
A hatóságok szerint a hamisítványok külalakra igazán jól sikerültek, de a tesztelés során kiderült jóval könnyebben elszakadnak, mint az eredetiek. A hamisítóknak emellett a zsák jellegzetes kék színét sem sikerült teljes mértékben visszaadniuk, a hamisítványok valamivel sötétebbre sikerültek, mint az eredetiek.
A rendőrség az eset felderítése után arra kéri a lakosságot, hogy aki hamis szemeteszsákot vásárolt, az szolgáltassa be a hatóságnak, amelyért térítésmentesen eredetit kap.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.


