Általános, értékalapú ingatlanadót vezetne be a szocialista kormány. Egy húszmilliós lakás után évi százezer forint lenne az adó. Az ingatlanos szakma úgy tartja, az adó bevezetéséhez évekre lenne szükség, hiszen nincs megfelelő nyilvántartás.
Egyelőre konkrétumok nélkül csak annyit lehet tudni: akár már jövőre bevezethetik az új adónemet. Az alacsonyabb értékű ingatlanok adóterhelése arányaiban a jelenleg kiszabható szinten marad, míg a magasabb értékű ingatlanok magasabb kulcs szerint adóznának. Oszkó Péter pénzügyminiszter szerint meg kell teremteni annak lehetőségét is, hogy az adózó vitathassa és be is bizonyíthassa, ha az ingatlanának értéke eltér az államilag kiszámítottól, így elejét lehet venni az alkotmányossági kérdéseknek.
Ha a befolyó pénzek a központi büdzsét gyarapítják, az újabb csapás az önkormányzatokra. A lakásépítési szocpol megszüntetése kilátástalan helyzetbe hozza a családalapításon gondolkodókat, megroppantja az építőipart, ráadásul évi hatvanmilliárddal megrövidíti a büdzsét.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








