A Citibank Magyarország első hitelkártyáját bocsátotta ki 10 évvel ezelőtt. A bank hitelkártyáinak száma 2008 májusára elérte a 230 ezret és a költések tekintetében nagyarányú piaci részesedést tudhat magáénak a pénzintézet. A szerdai sajtótájékoztatón az elmúlt évtized eredményeit méltatták és a következő évek terveiről adtak tájékoztatást.
Citbank hitelkártya
A bank magyarországi vezérigazgatója, Batara Sianturi vette át a szót, aki kifejtette, hogy rendkívül büszke arra, hogy a Citibank része lett a hazai hitelkártya történelemnek. Kiemelte a tíz év tíz legfontosabb fejlesztését a hitelkártya bevezetésétől napjainkig: 24 órás telefonos ügyfélszolgálat, együttműködés a mobilszolgáltatóval, üzletkötői hálózat kiépítése, csoportos beszedési megbízások, hűségprogram, könnyített törlesztés, prémium-szolgáltatások. A fejlesztések előtt egyaránt figyelembe vették a belföldi piaci igényeket és a globális tendenciákat.
Dávid Gábor marketing-igazgató folytatta az előadást. A hitelkártyák bevezetésétől eltelt 10 éves távlatot több példával is érzékeltette. A tájékoztató helyszínéül szolgáló épület és környezete (Lánchíd, Lánchíd-palota, Alagút) egy XIX. századi tíz éves nagy beruházás eredménye, az épület életében az elmúlt évtized is döntő fontosságú volt, amíg a romos állapottól eljutott a mai fényűző pompás kivitelig. Ennyi idő alatt a hitelkártyák is jelentős fejlesztéseken mentek keresztül. A bank a pozitív és a negatív kritikát is előnyére fordította és mindig megpróbálta szem előtt tartani az ügyféligényeket.
Mára a hitelkártya több mint egy fizetőeszköz, számos olyan többlet-szolgáltatást kínál, amelyek növelik az ügyfeleknek nyújtott értéket és hasznosságot. Az évforduló alkalmából a bank számos akcióval és promócióval ünnepel együtt az ügyfelekkel, a kedvezményekről a bank honlapján lehet bővebb tájékoztatót találni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml