A Citibank Magyarország első hitelkártyáját bocsátotta ki 10 évvel ezelőtt. A bank hitelkártyáinak száma 2008 májusára elérte a 230 ezret és a költések tekintetében nagyarányú piaci részesedést tudhat magáénak a pénzintézet. A szerdai sajtótájékoztatón az elmúlt évtized eredményeit méltatták és a következő évek terveiről adtak tájékoztatást.
Citbank hitelkártya
A bank magyarországi vezérigazgatója, Batara Sianturi vette át a szót, aki kifejtette, hogy rendkívül büszke arra, hogy a Citibank része lett a hazai hitelkártya történelemnek. Kiemelte a tíz év tíz legfontosabb fejlesztését a hitelkártya bevezetésétől napjainkig: 24 órás telefonos ügyfélszolgálat, együttműködés a mobilszolgáltatóval, üzletkötői hálózat kiépítése, csoportos beszedési megbízások, hűségprogram, könnyített törlesztés, prémium-szolgáltatások. A fejlesztések előtt egyaránt figyelembe vették a belföldi piaci igényeket és a globális tendenciákat.
Dávid Gábor marketing-igazgató folytatta az előadást. A hitelkártyák bevezetésétől eltelt 10 éves távlatot több példával is érzékeltette. A tájékoztató helyszínéül szolgáló épület és környezete (Lánchíd, Lánchíd-palota, Alagút) egy XIX. századi tíz éves nagy beruházás eredménye, az épület életében az elmúlt évtized is döntő fontosságú volt, amíg a romos állapottól eljutott a mai fényűző pompás kivitelig. Ennyi idő alatt a hitelkártyák is jelentős fejlesztéseken mentek keresztül. A bank a pozitív és a negatív kritikát is előnyére fordította és mindig megpróbálta szem előtt tartani az ügyféligényeket.
Mára a hitelkártya több mint egy fizetőeszköz, számos olyan többlet-szolgáltatást kínál, amelyek növelik az ügyfeleknek nyújtott értéket és hasznosságot. Az évforduló alkalmából a bank számos akcióval és promócióval ünnepel együtt az ügyfelekkel, a kedvezményekről a bank honlapján lehet bővebb tájékoztatót találni.
Óriási botrány robbant: úgy vertek át rengeteg Visa és MasterCard kártyatulajt, hogy észre se vették
A kártérítésre azok az ügyfelek jogosultak, akik független, nem banki üzemeltetésű ATM-eknél fizettek díjat készpénzfelvételkor.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








