Minden elköltött 100 fontból 25 pennyt jótékonysági célra ajánlanak fel azok a hitelkártya-tulajdonosok, akik a brit Shelter Alapítvány és a vele együttműködésben álló bank újonnan kibocsátott charity (jótékonysági) hitelkártyáját igénylik meg.
A 25 penny első látásra nem tűnik nagy összegnek, ám a jótékonykodásra fordított összeg aránya a felhasznált pénzmennyiségen belül jóval magasabb a többi bank által alkalmazott rátánál. Az igazi bónuszt azonban nem ez, hanem a 20 fontos igénylési díj adja, amelyet a bank jótékonysági célokra ajánl fel.
A jótékony hitelkártya-igénylőket azonban bőségesen megjutalmazza a hitelintézet a szokásosnál alacsonyabb kamatokkal és az egyéb járulékos szolgáltatásokkal, melyek többet között magukban foglalnak egy több modullal kibővített utasbiztosítást. A biztosítási fedezetet nyújt 24 órás kórházi ápolásra 25 ezer font értékig és jogvédelmi biztosítást is tartalmaz, mely egy külföldi út során mindenképpen hasznunkra lehet.
A legnagyobb előnyt azonban nem az utasbiztosítást, hanem a hitelkártyával történő készpénzfelvétel ingyenessége jelenti, melynek az egyéb kártyák esetében felszámolt igencsak magas összege a magyar hitelkártya-tulajdonosoknak is gyakorta bosszúságot okoz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








