Az Inter-Európa Bank már az internet banking rendszerén, a BankoWEB-en is lehetővé teszi, hogy internetes vásárlásokhoz az ügyfelek biztonságos, egyszer használatos kártyaszámot igényeljenek.
Az Inter-Európa Bank internet banking termékének (BankoWEB) szolgáltatáspalettája kibővült a nagy sikerrel kínált Kártyaőr szolgáltatásából már ismert, internetes fizetésekre alkalmas egyszer használható kártyaszám igényléssel.
Amennyiben az ügyfelünk bármilyen érvényes, a Bank által kibocsátott bankkártyával rendelkezik, de nem kívánja annak kártyaszámát megadni internetes vásárláshoz, nincs más dolga, mint néhány másodperc alatt igényelni a BankoWEB-en keresztül. A szolgáltatást idáig a Kártyaőr termékünk részeként mobil telefonon keresztül lehetett SMS formájában megkapni, most az internet is segít.
Az egyszer használatos kártyaszám azonnal rendelkezésére áll, 48 órán belül egyszer használható. A szolgáltatás lényege, hogy az internetes vásárláskor használt kártyaszám a sikeres tranzakciót követően megszűnik, így a visszaélés kockázatát megszűnteti.
Az Inter-Európa Bank a SANPAOLO-IMI csoport tagja, a magyar bankpiacon immáron több mint 25 éves múltra tekint vissza. A Bank hagyományosan nagy hangsúlyt fektet magas színvonalú, kedvező kondíciójú, ugyanakkor gyorsan, kényelmesen és egyszerűen elérhető banki szolgáltatások kialakítására. Országos fiókhálózata révén vállalati és lakossági ügyfeleinek egyaránt korszerű banki és befektetési szolgáltatásokat nyújt. Magyarország egyik vezető elektronikus pénzügyi szolgáltatójaként az Inter-Európa Bank kiterjedt eBusiness tevékenységet is folytat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza