Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Most érkezett a hír: Szombathely egyik legismertebb magyaros vendéglője, a Gerendás ideiglenesen bezárja kapuit. A bejelentést a tulajdonosok a vendéglő Facebook-oldalán tették közzé. A Gerendás azon kevés, hagyományos kisvendéglők egyike volt, ahol délidőben igényes, kétfogásos menüt kínáltak 2500 forint alatti áron, most ennek is vége - egy időre legalábbis.
Nem túl szerencsés időszak ez a nyugat-magyarországi nagyváros életében.... Alig egy hete írtunk róla, hogy véget ért egy korszak Szombathelyen, a város egyik legismertebb magyaros étterme, a Józsi Bácsi Vendéglője és Szállodája október 19-én végleg bezárja kapuit a Petőfi-telep szélén. Most Szombathely másik ismert vendéglője, a Gerendás is bejelentette: ha ideiglenesen is, de lehúzza a rolót. A vezetőség közösségi oldalukon közölte a hírt, amelyben „technikai okokra” hivatkoztak - vette észre a Vaol.
A rövid bejegyzésben a dolgozók azt ígérték, mindent megtesznek a mielőbbi újranyitás érdekében: „Dolgozunk azon, hogy mihamarabb újra nyithassunk! Köszönjük megértésüket, és várjuk Önöket szeretettel a visszatéréskor!” – olvasható a posztban.
A megyei lap több alkalommal próbálta telefonon elérni a vendéglőt, hogy kiderítse, pontosan mi áll a bezárás hátterében, illetve mennyi ideig tart majd a szünet, ám eddig nem jártak sikerrel. Így egyelőre nem tudni, mikor nyithat újra a szombathelyi vendéglő. A mostani bizonytalanságot tovább erősíti, hogy idén júliusban elhunyt az étterem vezetője, Bödei István, aki hosszabb betegség után távozott.
„A betegsége sem tudta eltávolítani attól, amit egy életen át szeretett. Minden nap bejött, néha fájdalommal, fáradtan, de mindig ugyanazzal a hittel: hogy ott a helye” – írták róla akkor.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








