A vármegyeszékhelyek rádiói az országos elérésű adók szorításában is a hazai médiapiac meghatározó, versenyképes szereplői tudtak maradni.

Legalább öt kijelölt természetes fürdőhely várja a strandolókat idén nyáron Borsod-Abaúj-Zemplénben - közölte a vármegyei kormányhivatal sajtószolgálata hétfőn az MTI-vel. A tájékoztatás szerint a vármegyében a kormányhivatal által nyilvántartott és ellenőrzött kilenc természetes fürdőhely közül júniusig öt esetében jelentette be az üzemeltető, hogy kinyit ebben az évben, és még további egy fürdőhely megnyitása várható.
A nyitást az Arló Suvadás Liget, a RádióM Mályi Plázs, a Muhi, RealXtreme Víziparadicsom, valamint a Vadna-Park Üdülőközpont 1. és 2. strand jelentette be. Azt írták, a már nyitva tartó mályi és muhi fürdőhelyek szezon előtti vizsgálati eredménye kiváló, az arlói strandé pedig jó. A Vadnán található strandok szezon előtti mintáit még vizsgálják, a várhatóan kinyitó nyékládházi fürdőhely vizsgálati eredménye pedig kiváló.
A közlemény szerint az idei strandszezonban a Mango Beach - Mályi, a Tiszabábolna Babuna Beach és a mezőzombori Dorgói-tó strand nem nyit ki. A nyilvántartott természetes fürdővizek vízminőségét és a strandok közegészségügyi megfelelőségét a nyitvatartási szezon alatt a népegészségügyi hatóság helyszíni szemlével és laboratóriumi vizsgálatokkal folyamatosan ellenőrzi.
Felhívják a figyelmet arra is, hogy a vármegyében található szabadvizek nagy része - különös tekintettel a Miskolc környéki bányatavakra - nem kijelölt fürdőhely!
Ott nincsenek meg az ehhez szükséges, jogszabályban előírt közegészségügyi felételek és követelmények, emellett a vízminőség sem monitorozott. Az ilyen helyeken történő fürdőzés számos egyéb veszély mellett a fertőzés kockázatával jár, ezért azok elkerülése érdekében a kijelölt természetes fürdőhelyek látogatása javasolt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


