Egy különleges figyelmeztető tábla bukkant fel Alsóvároson, amely nem az autósokat, hanem a környék macskáit védi. A kezdeményezés egyszerű üzenetet közvetít!
A Magyar Posta Zrt. közzétette az idei, 2024-es évre vonatkozó feladási díjait. Felhívják a feladók figyelmét arra, hogy értéket képviselő tárgyak feladásánál az értéknyilvánítás többletszolgáltatást vegyék figyelembe, s hogy a küldemény célba érjen, ügyeljenek a helyes és olvasható címzésre - írja a veol.hu.
Ahogy a lap írja, a most közölt összegek egységesen a belföldi levél- és utalványforgalom díjait mutatják.
- A közönséges levelek feladási díja levelező és képes levelezőlap esetén 230, elsőbbségiként 330 forint. Ötven és ötszáz gramm közötti leveleknél a számok 690, illetve 945 forint, míg 500 és 2000 gramm között 2100 és 2275 forint. Azonosított levelek feladása is közel ennyibe kerül.
- A hivatalos iratok díja két kilogrammig 1265, ha saját kézbe szól, 1900 forint. Az elektronikusan azonosított ajánlott levél díja 600, ugyanez papír alapú azonosítással 660 forint. A tértivevény-szolgáltatás ugyanígy 435, illetve 475 forint.
- Utalványoknál az aznapi kézbesítésű feladási díja tízezer forintig 6225, a következő napi kézbesítésűé 1725, míg a kétnapos kézbesítésűé 1230 forint. A díjak a feladott összegek nagyságától függően nőnek harmincezer, ötvenezer, százezer és kétszázezer forintos értékhatárig, az afeletti pénzösszeg feladásáért 13 025, 8545, illetve 8025 forintos feladási díjat kell fizetni, majd minden megkezdett százezer forint feladásáért további 2210 forintot.
- Az ismételt házhoz kézbesítés díja aznap egyeztetett időpontban történő kézbesítéssel eredeti címre 2460 forint, egyéb egyeztetett napon és időpontban történő kézbesítéssel 1350 forint, egyéb egyeztetett napon 555 forint. Az új címre történő kézbesítés díja 1430 forint.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








