Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Szándékosan ütött el egy macskát egy nő, aki ellen állatkínzás vétsége miatt emelt vádat a Hatvani Járási Ügyészség - közölte a Heves Vármegyei Főügyészség sajtószóvivője szerdán az MTI-vel.
Konkoly Thege László tájékoztatása szerint 2022 októberében a vádlott Hatvan külvárosában egy váratlanul felbukkanó, három lábú, ezért az úttesten sántítva átkelő macska miatt erőteljes fékezésre kényszerült autójával.
Az állat gazdája megkérte a vezetőt, hogy ne induljon tovább, amíg a macska át nem ér hozzá, de a sofőr - rövid szóváltást követően, trágár szavak kíséretében - szándékosan áthajtott a bicegő állaton, majd elhagyta a helyszínt. A macska azonnal elpusztult.
A szóvivő emlékeztetett: a büntető törvénykönyv két évig terjedő szabadságvesztéssel rendeli büntetni, ha valaki gerinces állatot olyan súlyosan bántalmaz, vagy úgy bánik vele, hogy tettével az állat pusztulását okozza, illetve okozhatja. A járási ügyészég vádiratában felfüggesztett fogházbüntetés kiszabását kérte a szándékosságot tagadó elkövetővel szemben - jelezte Konkoly Thege László.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








