A jelenlegi szint környékéről már nem számítanak további jelentős forinterősödésre a szakemberek.
Átadták a Penny Market Kft. megújult karcagi logisztikai központját pénteken, a mintegy 7 milliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően csaknem száz új munkahely létesült.
Izer Norbert, a Pénzügyminisztérium adóügyekért felelős államtitkára az ünnepélyes átadáson elmondta: a fejlesztés egy erős, dinamikus cég önerejéből valósult meg. Mindez mutatja a magyar piacba és gazdaságba vetett bizalmat. A fejlesztés illeszkedik a magyar kormány gazdasági és társadalmi céljaihoz.
Kitért arra is, hogy a Penny Market karcagi logisztikai központja a cég három országos központjának egyike. A bővítés után 10 ezer négyzetméteres új logisztikai központban kezdetben negyven, később akár száz új munkahely is létesülhet.
Florian Jens Naegele, a Penny Market Kft. ügyvezető igazgatója az átadón arról beszélt, hogy az áruházlánc kínálatának jelenleg is csaknem kétharmadát magyar beszállítók biztosítják. A korszerűsítésnek köszönhetően fenntarthatóbbá, ezzel együtt költséghatékonyabbá és környezettudatosabbá is vált a létesítmény működése.
Silke Janz, a Penny Market Kft. pénzügyi igazgatója elmondta, hogy a beruházással a létesítmény külterülete 30 ezer, az épület pedig 10 ezer négyzetméterrel bővült, ezzel csaknem a duplájára növelve a tárolási kapacitást. A megnövekedett forgalom megkövetelte, hogy még több termékkel lássák el a kelet- magyarországi egységeket. A cég legnagyobb munkáltatónak számít Karcagon és környékén, ahol kizárólag saját alkalmazottak dolgoznak.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az eseményen részt vett többek között Fazekas Sándor országgyűlési képviselő, Hubai Imre, a Jász-Nagykun-Szolnok megyei közgyűlés elnöke, Berkó Attila, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal főispánja, Szepesi Tibor, Karcag polgármestere.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








