Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
A PENNY Market 2014 óta ad lehetőséget a Duális Üzletvezetőképző programmal fejlődni vágyó fiataloknak és az érdeklődő, tehetséges munkatársainak. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamarával közösen szervezett hároméves program lehetővé teszi, hogy a hallgatók két OKJ-s képzés elvégezése mellett a Kamara kétnyelvű szakmai bizonyítványát is megszerezzék.

Ez az oklevél Magyarországon és Németországban is hivatalosan elfogadott szakképzést jelent. Az elméleti oktatások mellett a program nagy hangsúlyt fektet a gyakorlati oktatásra és a készségfejlesztésre is, amelyek által a résztvevők megszerzik azokat az ismereteket és fejlesztik azokat a készségeiket, amelyek alapként szolgálnak, és a későbbiekben alkalmassá teszik őket az üzletvezetői pozíció ellátására a PENNY Market valamelyik üzletében. Nemrég ünnepeltük meg 8 újonnan végzett hallgatónk sikerét a budapesti Duna Gardenben. Ők már a 2014-ben elindult program 4. sikeres évfolyama.
Az évzáró után egyből jött az évnyitó is, hiszen indul az új, immáron a 7. évfolyam. A program népszerűsége érezhető az érdeklődők magas létszámából is. 480 jelentkezőből választotta ki a 18 fős hallgatói csapatot a szakértőkből és szakmai vezetőkből felállított bizottság, akik meglévő, tehetséges munkatársak és újonnan belépő, ígéretes jelöltek közül szűrték ki a megfelelő utánpótlást. A Duális Üzletvezetőképzés egy sikeres és élménydús oktatási program, amelynek elvégzése felkészíti a hallgatókat a magasabb szintű munkavégzésre.
Idén az oktatás online formában indul, kicsit eltérő módon, ám így is lelkesen. A program folyamatosan megújul és frissül, az új, felnőttképzésre vonatkozó kormányrendeletekhez igazodva. Hallgatóink nemcsak praktikus tapasztalatokat, hanem széleskörű, releváns és hasznos ismereteket sajátíthatnak el, amelyek a további személyes fejlődésüket segíti elő. Örülünk, hogy ezek a tehetséges munkatársaink a PENNY-t választják a karrierjük építésére. Tavasszal ismét várjuk majd az érdeklődők jelentkezését az új évfolyamunkra.
https://www.penny.hu/karrier/karrier/karrierepites/dualis-uzletvezeto
(x)
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








