Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Eladó sorba került a híres magyar film egyik legkarakteresebb autója: az Üvegtigris 3-ból ismertté vált, egykoron dinnyékkel megpakolt sárga Zsiguli. A Lada 2101 Dunakeszin várja új gazdáját, aki 250 ezer forintért elviszi - írja a HVG.
A portál információi szerint eladó a kultikus magyar film egyik legkarakteresebb autója: az Üvegtigris 3-ból ismertté vált, egykoron dinnyékkel megpakolt Zsiguli. A hirdető szerint a Róka által használt régi Lada Dunakeszin várja új gazdáját, aki 250 ezer forintért viheti haza a járgányt.
Az 1974-es gyártású sárga Zsiguli ki lett lakatolva, de a motorháztető rozsdás és cserére szorul. Az eddig mintegy 150 ezer kilométert megtett szürke forgalmis Lada 2101 ideiglenesen ki van vonva a forgalomból és a lökhárító pótlását követően vihető vizsgára.
Íme a híres dinnyés jelenet a sárga Zsigulival:
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








