Miközben az innováció tovább gyorsult, azt is lehet látni, hogy a vásárlók egyre tudatosabban mérlegelik, mikor és mire érdemes költeni.
A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 0,12 pontos emelkedéssel, 69 669,86 ponton nyitott pénteken. Ez azt jelenti, hogy alig változott a tegnap esti záró értékhez képest.
Czibere Ákos, az Equilor Befektetési Zrt. elemzője az MTI-nek küldött előrejelzésében kiemelte, hogy csütörtökön kitartott a jó hangulat a Budapesti Értéktőzsdén: a BUX index áttörte a 69 ezer pontos szintet, és afölött zárt. A nemzetközi befektetői hangulat azonban fordulni látszik, a határidős árazások alapján enyhe csökkenés várható a nyitás utáni kereskedésben. Kifejtette, a vezető részvények közül az OTP árfolyama a 17 270 forintos szint fölé került, ami most támaszt képez, míg fölötte 17 534 és 17 576 forintnál látható ellenállás.
Az OTP-részvények ára csütörtökön 270 forinttal, 1,57 százalékkal 17 480 forintra nőtt, forgalmuk 4,8 milliárd forintot tett ki. A Mol grafikonján 2784 forintnál látható támasz, és 2830 forintnál ellenállási szint. Csütörtökön a Mol 36 forinttal, 1,29 százalékkal 2828 forintra erősödött, 1,9 milliárd forintos forgalomban. A Richter grafikonjában a 30 napos mozgóátlag támaszt képez 9351 forintnál, alatta az 50 napos mozgóátlag 9303 forintnál, ellenállás pedig 9420 forintnál húzódik. A Richter-papírok árfolyama csütörtökön 5 forinttal, 0,05 százalékkal 9355 forintra csökkent, a részvények forgalma 1,5 milliárd forintot ért el.
A Magyar Telekom árfolyama sikeresen áttörte az 1000 forintos szintet, lefelé 1013 forintnál látható támasz. A Magyar Telekom árfolyama 24 forinttal, 2,4 százalékkal 1022 forintra emelkedett, forgalma 625,9 millió forint volt csütörtökön.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








