A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Az Erste Bank megkapta a hatósági engedélyeket a Commerzbank magyarországi leányvállalatának megvásárlásához. Már zajlanak a migrációs előkészületek és a tranzakció várhatóan 2022 második felében zárul a Commerzbank magyarországi leányvállalatának integrálásával, amelynek köszönhetően az Erste tovább bővíti vállalati üzletágát. A felek továbbra is zökkenőmentes átmenetet várnak, az ügyfelek minden lényeges információt közvetlenül kapnak meg. A tranzakció zárását követően a Commerzbank ügyfelei is hozzáférhetnek az Erste Bank széles körű szolgáltatási kínálatához.
A frankfurti székhelyű Commerzbank AG 2021. december 17-én kötött megállapodást magyarországi leányvállalatának eladásáról az Erste Bank Hungary Zrt.-vel. A magyarországi leánybank értékesítése a 2021 februárjában nyilvánosságra hozott Commerzbank 2024 Stratégia része, melynek keretében a bank a hálózatának racionalizálása érdekében kivonul egyes nemzetközi piacokról, így Magyarországról is.
Ezért vonulnak ki
A Commerzbank AG közel harminc éve hozta létre magyarországi leányvállalatát, amely a budapesti központon kívül három nagyvárosban működtet irodát. A helyi és nemzetközi vállalati ügyfeleket kiszolgáló, mintegy száz munkavállalót foglalkoztató Commerzbank Zrt. egyrészt a magyar vállalatok belföldi, németországi és globális tevékenységét, másrészt pedig a német és nemzetközi ügyfelek magyarországi üzletmenetét támogatja. A bank Magyarországon a vállalathitelezési-, a kereskedelemfinanszírozási- és a deviza-üzletág területén rendelkezik erős piaci jelenléttel. A tervek szerint az akvizíció lezárását követően az Erste Bank Hungary a Commerzbank Zrt.-t integrálja a saját szervezetébe. A vállalati ügyfél számlák átadása várhatóan 2022 második felében történik, az ügyfelek kiszolgálása a megszokott rendben zajlik. Mindkét bank zökkenőmentes átmenetre számít.
Az Erste Bank piaci részesedése a vállalati hitelezési szegmensben 10 százalék fölé emelkedik az akvizíciót követően. Az Erste Bank vállalati üzletága dinamikusan növekszik, vállalati hitelportfólióját megháromszorozta az elmúlt öt évben. Az üzletág éves, 20 százalékot meghaladó növekedési üteme magasan az átlag feletti, minek köszönhetően a kilencedik helyről a piac hatodik legnagyobb szereplőjévé lépett elő.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








