A kormány decemberben 150 újabb kórházban hagyott csecsemőre számít, miközben a jelenség egyre súlyosbodik Magyarországon.
Bár érkezik az idén plusz forrás, ez biztosan nem lesz elég a teljes kórházi adósságállomány rendezésére. A helyzet mindenesetre nem annyira rossz, mint a korábbi években volt.
Már áprilisra elérte az egészségügyi intézmények tolerálható adósságállománya az éves mérték felét - ez derül ki a Magyar Államkincstár adataiból. Az Economx arról ír, hogy április végén 40 milliárd kifizetetlen számlájuk van az intézményeknek. A 40 milliárd azért éppen a fele a tolerálható adósságnak, mert korábban Takács Péter egészségügyi államtitkár mondta azt, hogy idén az intézmények adóssága legfeljebb 80 milliárd lehet.
Bár ez a negyven milliárd is soknak tűnhet, Rásky László, a Magyar Orvostechnikai SZövetség főtitkára szerint a helyzet még így is jobb, mint az előző években. Az adósságállomány csökkenése köszönhető annai a 150 milliárd plusz forrásnak, amely részletekben érkezik az intézményeknek. Ugyanakkor ez persze nem lesz elég a teljes adósság rendezésére.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








