A különleges halfaj kövületei a világhírű iharkúti dinoszauruszlelőhely késő kréta korú, nagyjából 85 millió éves üledékéből kerültek elő.
Egy új kutatás aggasztó képet fest a britek személyes higiéniájáról. A felmérés szerint a férfiak közel ötöde, míg a nők tizede nem mos kezet rendszeresen a mellékhelyiség használata után. A férfiak harmada, a nők ötöde pedig a vizelést követően sem tisztítja meg kezét.
A szájhigiénia terén is komoly hiányosságok mutatkoznak. A megkérdezett férfiak 36, a nők 22 százaléka állítja, hogy gyakran csak napi egyszer mos fogat. Ez ellentmond a szakértői ajánlásoknak, melyek szerint a napi kétszeri fogmosás elengedhetetlen a káros baktériumok eltávolításához.
A Faith In Nature kozmetikai márka által készített tanulmány rávilágít a fürdőszobai tisztaság elhanyagolására is. A férfiak tizede, a nők huszada csupán havonta egyszer takarítja fürdőszobáját. A britek több mint ötöde pedig addig hagyja a termékeket a zuhanyzóban, míg azok koszossá vagy penészessé válnak - írjaa Daily Mail.
A kutatás olyan bosszantó szokásokat is feltárt, mint az üres WC-papírtekercs cserélésének elmulasztása, amit a férfiak ártanak, a nők ötöde ismer el.
A közegészségügyi szakértők hangsúlyozzák a rendszeres kézmosás fontosságát, különösen a WC-használat után. Ez jelentősen csökkentheti a légúti és baktériumfertőzések, köztük az E. coli terjedésének kockázatát. Az E. coli általában enyhe tüneteket okoz, de ritkább esetekben súlyos szövődményekhez is vezethet.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








