A kávéfogyasztás egészségmegőrző hatásait számos kutatás igazolta, köztük a Semmelweis Egyetemé is. Nem mindegy azonban, hogyan fogyasztjuk az italt.
Reviczky Gábor ismét kórházba került, így van most a híres színész.
Az utóbbi napokban terjengtek a pletykák, hogy látták a rákbeteg színészt az egyik egészségügyi intézményben. A Coloré munkatársa felkereste a Kossuth-díjas, Nemzet művészét telefonon, hogy vége vessen ezeknek és kiderüljön az igazság. A színész a beszélgetés során megerősítette, hogy valóban többször járt orvosnál az utóbbi időben, de hozzátette, hogy
Nem szeretnék erről bővebben nyilatkozni, éppen elég rémhír terjeng erről – zárta rövidre sejtelmesen a színész, majd bontotta a vonalat
- zárta le a színész. A színész 2022 év végén kezdett gyanakodni, hogy nincs valami rendben az egészségével. Utána derült ki, prosztatarákkal küzd, továbbá áttétet is találtak nála. Az elmúlt másfél évben a 75 éves művész hol jobb, hol rosszabb napokat élt meg a betegségével.
Címlapkép forrása: MTI/Cseke Csilla
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








