Egy felmérés szerint a magyarok 73 százaléka már egy átlagos munkanapon is legalább közepes mértékű stresszt él át, a karácsony előtti időszakban tovább nő a...
Adagolásjelölési hiba miatt kivonják a forgalomból az epilepszia kezelésére szolgáló egyik gyógyszer két gyártási tételét: a Keppra 100 mg/ml belsőleg használatos oldat (EU/1/00/146) 23I15 és 23J10 gyártási számú tételeit érinti az intézkedés - közölte a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ (NNGYK) csütörtökön.
A hatóság egyben elrendelte a készítmények egészségügyi szolgáltatóktól, valamint betegektől történő visszahívását. A visszahívás indoka, hogy a készítménnyel együtt szállított 3 ml-es adagolófecskendőkön lévő térfogatjelölésre szolgáló piros tinta leválik, így a jelölés hiányában a szükséges mennyiség pontosan nem meghatározható. A mérőeszköz funkcionalitásának csökkenése veszélyt jelenthet az epilepsziás betegek számára - írták.
Az NNGYK arra kéri a Keppra 100 mg/ml gyógyszert használókat, hogy fokozottan ellenőrizzék a rendelkezésükre álló termék gyártási számát, és amennyiben a visszahívással érintett készítmény van náluk, azt mielőbb vigyék vissza a patikába. A gyógyszertárak biztosítják a termék kicserélését - közölték.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








