A kutatók remélik, hogy ez az áttörés segít a tengeri élővilágot fenyegető halálos veszélyek korai felismerésében.
A Red Bull hamarosan piacra dobja legújabb, nyári üdítőitalát: a "Curuba Elderflower" fantázianéven futó, maracuja- és őszibarack ízű, továbbá bodzavirágos jegyekkel gazdagított üdítő a gyártó várakozásai szerint a fiatal generáció körében lesz igazán népszerű - közölte a Daily Mail. Szakértők ugyanakkor arra figyelmeztetnek, hogy nem ajánlott a gyártó termékeit alkohollal keverni.
A Red Bull bejelentette legújabb, limitált kiadású termékét, amely a nyári szezonra időzítve kerül piacra. Az új íz, a The Red Bull Summer Edition Curuba Elderflower, a maracuja és az őszibarack mellett a Dél-Amerikából származó curuba ízét is magában foglalja, amelyet gyakran "banános maracujaként" emlegetnek. A termék 2023. március 11-től kapható az Egyesült Királyság üzleteiben, ahol egy 250 ml-es doboz ára 1,55 font (ez mai forintárfolyamon kb. 720 forint).
A gyártó közlése szerint az ital különlegességét a friss bodzavirág jegyei jelentik, amellyel az üdítő egyedi és pikáns ízélményt nyújt. A Z-generáció körében végzett kutatások szerint az új íz nagy népszerűségnek örvend, még azok között is, akik korábban nem rajongtak a márkáért.
A cikk szerint sokan alkohollal keverve fogyasztják a gyártó termékeit, a szakértők ezzel egyetemben figyelmeztetnek az energiaitalok és az alkohol keverékének potenciális veszélyeire.
Egy tanulmány kapcsán amerikai tudósok arra hívták fel a figyelmet, hogy ezeknek az italoknak a fogyasztása növelheti a fizikai és szexuális agresszióra való hajlamot. A kutatási eredmények szerint jelentős mértékben nő a verekedésbe keveredés vagy a szexuális visszaélés esélye azoknál a személyeknél, akik alkohollal kevert energiaitalokat fogyasztanak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








