A diákmunkák mennyisége az évnek ezen szakaszában, a nyári szezonra készülve hagyományosan növekedni szokott, ez az év azonban kivételnek számít.

A Red Bull hamarosan piacra dobja legújabb, nyári üdítőitalát: a "Curuba Elderflower" fantázianéven futó, maracuja- és őszibarack ízű, továbbá bodzavirágos jegyekkel gazdagított üdítő a gyártó várakozásai szerint a fiatal generáció körében lesz igazán népszerű - közölte a Daily Mail. Szakértők ugyanakkor arra figyelmeztetnek, hogy nem ajánlott a gyártó termékeit alkohollal keverni.
A Red Bull bejelentette legújabb, limitált kiadású termékét, amely a nyári szezonra időzítve kerül piacra. Az új íz, a The Red Bull Summer Edition Curuba Elderflower, a maracuja és az őszibarack mellett a Dél-Amerikából származó curuba ízét is magában foglalja, amelyet gyakran "banános maracujaként" emlegetnek. A termék 2023. március 11-től kapható az Egyesült Királyság üzleteiben, ahol egy 250 ml-es doboz ára 1,55 font (ez mai forintárfolyamon kb. 720 forint).
A gyártó közlése szerint az ital különlegességét a friss bodzavirág jegyei jelentik, amellyel az üdítő egyedi és pikáns ízélményt nyújt. A Z-generáció körében végzett kutatások szerint az új íz nagy népszerűségnek örvend, még azok között is, akik korábban nem rajongtak a márkáért.
A cikk szerint sokan alkohollal keverve fogyasztják a gyártó termékeit, a szakértők ezzel egyetemben figyelmeztetnek az energiaitalok és az alkohol keverékének potenciális veszélyeire.
Egy tanulmány kapcsán amerikai tudósok arra hívták fel a figyelmet, hogy ezeknek az italoknak a fogyasztása növelheti a fizikai és szexuális agresszióra való hajlamot. A kutatási eredmények szerint jelentős mértékben nő a verekedésbe keveredés vagy a szexuális visszaélés esélye azoknál a személyeknél, akik alkohollal kevert energiaitalokat fogyasztanak.

Hatalmas bajban vannak a magyar gyerekek: erről a szülők is alig tudnak, pedig gyorsan lépni kellene
Folyamatosan emelkedik az önsértő gyerekek száma hazánkban is. Egyre fiatalabban, nem ritkán már kiskamasz korban okoznak rendszeresen és szándékosan fájdalmat maguknak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


