A fiatal védő elterült a gyepen, a stadion pedig egy emberként aggódott azért, hogy vajon magához tér-e.
Elhunyt M. Richárd, akit 3,5 év szabadságvesztésre ítéltek a Dózsa György úti halálos baleset okozójaként. Állapota hetek óta kritikus volt, fél éven belül két sztrókot is kapott.
Meghalt M. Richárd, akit a 2017-ben történt Dózsa György úti halálos baleset ügyében jogerősen elítéltek - írja a Blikk a család tájékoztatására hivatkozva. A baleset okozójaként 3,5 éves szabadságvesztésre ítélt férfi fél éven belül a második agyi infarktust kapta.
A büntetése letöltésére kijelölt szombathelyi börtönből 2021 decemberben szállították át a berettyóújfalui börtönkórházba. M. Richárd állapota hetek óta kritikus volt, családja másfél héttel ezelőtt közölte, hogy mesterséges kómában tartják, és nyolcvan kilót fogyott a stroke-on is átesett férfi. Két hét múlva állt volna bíróság elé egy vesztegetési ügyben: azzal vádolták, hogy pénzért akarta visszaszerezni elvett jogosítványát.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








