Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Orbán Viktor nyomatékosította a február 15-től életbelépő új, járványügyi szabályozásokat. Beszélt az Omikron szélsebes terjedéséről, de az ezzal kapcsolatos jó hírekről is.
A szakemberek szerint az Omikron annyiból másabb, mint az eddigiek, hogy szélsebesen terjed, de a veszély, amivel az emberekre tör, az gyengébb. Egyfelől gyorsabb, ez rossz hír, de kevésbé erős, ami jó hír. Kevesebben vannak lélegeztetőgépen, lassan nő a korházi ellátás mértéke
- mondta el Orbán Viktor, a Kossuth Ráció Jó Reggelt Magyarország c. műsorában. A miniszterelnök nyomatékosította a február 15-től életbelépő új, járványügyi intézkedéseket is:
- Február 15-től csak az a magyar ember minősül oltottnak, aki megkapta a 3. oltást is, a védettségi igazolvány átalakul oltottsági igazolvánnyá;
- A karanténkötelezettség 7 napra csökkent a 10-ről, de 5 nap után negatív teszttel, nem kell megvárnia a 7 napot;
- Januárban minden csütörtökön – pénteken, és szombatonként is regisztráció nélkül is lehet oltáshoz jutni.
(Címlapkép - Fischer Zoltán, MTI/MTVA)
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








