Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
A korábbi kettő után találtak még egy koronavírusos személyt Magyarországon, akinél kimutatható volt az indiai vírusvariáns - derült ki az operatív törzs pénteki tájékoztatóján. Közülük viszont továbbra is csak egy van, aki kórházi ápolásra szorult - ebből következően a harmadikként azonosított fertőzött otthonában gyógyul.
Galgóczi Ágnes, az NNK járványügyi főosztályvezetője elmondta: "A környezetében az ápolásában részt vevő egészségügyi dolgozók PCR-vizsgálata május 31-én megkezdődött, 119 egészségügyi dolgozó mintája került levételre, zajlik a vizsgálat. Már csak 33 feldolgozatlan minta van hátra, eddig nincs pozitív minta sem azok közül, akik a pácienssel kapcsolatba kerültek" - tisztázta.
Ez szerinte azt is bizonyítja, hogy az infekciókontroll megfelelően működik az egészségügyi intézményekben Magyarországon, a kórházakban tehát nincs terjedés.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








