Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Átlépte a 3,5 milliót az oltottak száma, de 3427 új fertőzöttet találtak, 207 beteg hunyt el
3 427 az új fertőzöttek száma, ezzel a járvány kezdete óta összesen 764 394 főre nőtt a beazonosított fertőzöttek száma.
Elhunyt 207 többségében idős, krónikus beteg, így az elhunytak száma 26 208 főre emelkedett. A gyógyultak száma folyamatosan nő, jelenleg 474 147 fő, az aktív fertőzöttek száma pedig 264 039 főre csökkent. 7 177 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 844-en vannak lélegeztetőgépen - számol be a koronavirus.gov.hu.
Folyamatosan zajlik az oltás, a beoltottak száma 3 508 846 fő, közülük 1 490 478 fő már a második oltását is megkapta.
Az eddig regisztráltak 71 százaléka már megkapta az oltást. Mától megnyílt az online időpontfoglaló minden érvényes regisztrált számára, jelenleg hétfő, kedd, szerdai napokra lehet időpontot foglalni a kórházi oltópontokra, Sinopharm vakcinával történő oltásra.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








