A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A tervek szerint március 16-tól ismét kinyitnak a fővárosi gyógyfürdők, de első körben csak azok mehetnek, akik kezelésre szorulnak. Emellett időpontot kell majd foglalni, illetve minden érkezőt letesztelnek. A dolgozókat múlt héten oltották be a COVID ellen.
Beoltatta több mint 200 dolgozóját a Budapest Gyógyfürdői és Hévízei Zrt., hogy meg tudják nyitni a hozzájuk tartozó fürdőkben a gyógyászattal foglalkozó egységeit. A tervek szerint március 16-ától fogadhatnak ismét vendégeket, hogy "a rendeletben engedélyezett kezeléseket" újra igénybe lehessen venni - írja a Telex.
A dolgozók azután kaphatták meg az oltást, miután a cég állásfoglalást kért arról a Nemzeti Népegészségügyi Központtól, hogy egészségügyben dolgozónak tekinthetőek-e a munkatársaik. A pozitív válasz után kaphatták meg a koronavírus elleni védőoltást a dolgozók.
A lapnak Szűts Ildikó, a Budapest Gyógyfürdői és Hévízei Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy időpontot kell majd foglalniuk a vendégeknek, kiküszöbölve azt, hogy egymást fertőzzék meg. Azt is hozzátette, várhatóan az osztrák mintát követik majd azzal, hogy az érkező pácienseket tesztelik.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







