A Nemzetközi Sakkszövetség (FIDE) feloldja az orosz sakkozókkal szembeni összes korlátozást.
Február 22-én megszavazta a Magyar Országgyűlés a koronavírus miatti veszélyhelyzet meghosszabbítását, így újabb 90 napos rendkívüli felhatalmazást kapott a kormány.
134 igen, 55 nem és egy tartózkodással ma délután megszavazta a Parlament a koronavírus miatti veszélyhelyzet meghosszabbítását. A döntés értelmében újabb 90 napos rendkívüli felhatalmazást kapott a kormány, és megerősítették az veszélyhelyzeti felhatalmazás alapján hozott rendeleteket.
Fontos kiemelni, hogy a jelenlegi korlátozó intézkedések hatálya március 1-ig tart. Mindazonáltal, a járványügyi helyzet fényében (erről beszélt nemrég Müller Cecília tisztifőorvos is), a nyitásra még jó ideig várnunk kell. Azaz a szigorítások minden bizonnyal maradhatnak, és akár továbbiak is várhatóak március 1-től.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








