A játékipar jól szemlélteti a globális kereskedelem átalakulását.
Hosszú, tömött sor állt az Eurocenterben a kaszinó előtt szombat dél körül - írja a hvg.hu.
Az Eurocenterben lévő Las Vegas Casino ma volt hatéves, ezért közösen ünnepli magát a szerencsejátékokat kedvelőkkel - írja a lap. Ennek apropóján meghirdették, hogy szombat 11-től mindenki húzhatott egy borítékot (amíg a közel 300-as készlet tartott), amelyek közül néhányban különböző összegű nyeremény volt elrejtve.

A lap egy olvasójának a képe tanúsága szerint a "rendezvény" igencsak vonzotta az embereket, ami kifejezetten érdekes akkor, amikor az egész országban gyakorlatilag minden be van zárva ahol szórakozni lehetne. Ennek is van természetesen magyarázata, a vendéglátóipari egységekkel ellentétben egyébként a kaszinókra nem vonatkozik a kényszerű karantén.
Gulyás Gergely tavaly év végén azzal indokolta, hogy a kaszinókra nyitva maradhatnak a veszélyhelyzet idején, hogy azok jogi értelemben nem szórakozóhelyek, hanem üzletek - emlékeztet a lap. Hát, így...
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








