A felújítás időtartama alatt átlagosan körülbelül 30 százalékos termeléskiesést prognosztizálnak,
Akár 3,5 millió magyar is megfertőződhetett már a koronavírussal, legalábbis a szakértők szerint a valós fertőzöttek száma akár tízszerese is lehet az azonosított betegekének. Most, hogy belátható időn belül megkezdődik a tömeges oltás Magyarországon, felmerült, hogy mi van azokkal, akik 3 hónapon belül tünetmentesen átestek a fertőzésen: őket be lehet oltani, vagy fölösleges, hiszen védettek? A járványügyi szakember szerint a dolog nem ennyire egyszerű, de az biztos, hogy ártani nem árt, ha valakinek időn belül beadják az oltást.
Magyarországon mindeddig 352 703 főnél mutatták ki a koronavírust, ám szakértők szerint akár tízszerese is lehet a valós fertőzöttek száma, sokan ugyanis teljesen tünetmentesen estek át a betegségen. Most, hogy belátható időn belül elindulhatnak a tömeges oltások Magyarországon, felmerült, hogy mi történik akkor, ha valaki nemrég tünetmentesen átvészelte a COVID-ot, mégis beoltják. A jelenlegi protokoll szerint, aki igazoltan átesett a fertőzésen, azt a gyógyulást követően 3 hónapig nem oltják be, de mi van azokkal, akik nem is tudják, hogy betegek voltak?
Ennek kapcsán Ócsai Lajos a Pénzcentrum megkeresésére elmondta, az, hogy valaki tünetmentesen átesett a víruson, magát az oltást nem befolyásolja, az egyénnél nem lesz semmilyen reakció, sem mellékhatás, legfeljebb a természetes immunitás is működik már - ha volt. Hiszen ennek kialakulása attól is függ, hogy milyen formában zajlott le az illetőnél betegség.
- jelentette ki járványügyi szakember, aki korábban az Országos Tisztifőorvosi Hivatal Járványügyi Főosztályának főosztályvezetője is volt. Mint mondta, a 3 hónapos protokoll azért szakszerű, mert így nem "pazarolnak" olyanokra is védőoltást, akik még védettek.
- magyarázta a szakember, aki szerint nem lehet kijelenteni, hogy fölöslegesen oltják be azt, aki tünetmentesen átesett a koronavíruson, hiszen egyrészt ártani biztosan nem ártanak a vakcinálással, msfelől pedig - mivel nem voltak tünetek - nem lehet tudni, hogy mekkora védelemmel rendelkezik az illető szervezete, már ha kialakult bármilyen védettsége a vírussal szemben.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Címlapkép: MTI/Illyés Tibor
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








