A GKI gazdaságkutató a pénzügyi- és biztosítási ágazatot vizsgálta meg különböző mutatók alapján.
Emberéletekkel játszanak a vírustagadók, akiknek a veszélyt lekicsinylő véleménye a közösségi médiában és internetes portálokon terjed - mondta Szűts Zoltán médiakutató szombaton az M1 aktuális csatornán.
Hozzátette: a vírustagadó bejegyezések egyetlen ellenszere, hogy saját magunkat és a környezetünket is kritikus gondolkodásra neveljük. Hangsúlyozta: a jól csomagolt tévhitek nagyon könnyen terjednek a közösségi médiában, ezért is kell tudatosan olvasni a híreket. A közösségi média 15 éve megjelent, de a magyarországi iskolákban csak mostanában kezdtek információkezelést tanítani - jegyezte meg.
A hírek esetén árulkodó lehet a forrás, de minden esetben kell az állítások mögötti tartalmak hitelességét is vizsgálni - hívta fel a figyelmet.
Azoknak, akik tudatosan figyelik a híreket hihetetlennek tűnik, de a digitalizált világ virtuális társadalmában élő, a mindennapoktól elszakadt felhasználóknak még a járvánnyal járó halálozásokról szóló hírek sem tűnnek valódiaknak - magyarázta a médiakutató.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


