Kevesen vannak tisztában azzal, hogy a véletlenül rossz üzemanyaggal feltankolt autó meghibásodására csak a Casco biztosítás nyújt fedezetet.
Budapesten hétfőtől az általános intézkedések léptek életbe, Szlávik János viszont arról beszélt, hogy továbbra is úgy kell élnünk, hogy a járvány bármikor felütheti a fejét. Emellett arra is felhívta a figyelmet, hogy a nem megfelelően bevizsgált oltóanyagok rengeteg kockázatot rejtenek magukban.
Szlávik János az ATV Start című műsorában elmondta, hogy a lecsengés járványügyi fogalma azt jelenti, hogy az új esetek és a halottak száma folyamatosan csökken, az 50 alatti esetszám rendkívül kedvezőnek tűnik.
Arról, hogy a tömeges megbetegedési fázisba voltunk-e, Szlávik azt mondta, hogy ezt megakadályoztuk mi és a környező országok is, ugyanis nálunk indőben sikerült elkapni a vírust. Erre példaként azt hozza, hogy Franciaroszágban az első esetet decemberben azonosították, itthon pedig március elején, ez hatalmas különbség az infektológus szerint. Szlávik elmondta, hogy rendkívül nagy óvatosságot ajánl, a járványügyi intézkedéseket továbbra is fenn kell tartani. Az infektológus szerint továbbra is úgy kell élnünk is járnunk, hogy a járvány bármikor felütheti a fejét.
Szlávik szerint a járvány megint kívülről érkezhet, tehát azokból az országokból, ahol még tart a járvány, továbbra se érkezzenek Magyarországra. Szerinte ha lesz is második hullám, akkor enyhe lesz, ráadásul rendkívüli felgyorsult az oltóanyag kutatás és gyártás is.
Szlávik ezzel kapcsolatban felhívta arra a figyelmet arra, hogy akár engedély nélkül is elkezdhetnek oltóanyagot gyártani, szerinte ez rendkívül aggasztó folyamat. Az infektológus azt mondja, hogy a vakcina előállítása kapcsán aggódva figyeli a fejleményenek, nem lehet felgyorsítani a folyamatokat, mindenképp meg kell várni a vizsgálatok eredményeit, hogy az adott hatóanyag biztonságos-e vagy sem. Azon is aggódik, hogy Kínában és Indiában ezen vizsgálatok nélkül akarnak tömeggyártásba kezdeni, Szlávik szerint veszélyes olyan oltóanyagot forgalomba helyezni, amelynek hosszútávú mellékhatásaival nem vagyunk tisztában.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- adott hangot aggodalmának a szakember.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








