A Parkl és az E.ON Drive Infrastructure Hungary közös elemzése feltárja a magyar e-autósok mindennapi ritmusát.
Az új koronavírus-járványról már sokszor beszélték, hogy valójában legfeljebb megbecsülni tudjuk a valós fertőzöttek számát. Úgy fest, hogy a halálesetek számát sem tudhatjuk pontosan, és a hivatalos adatoknál jelentősen magasabb lehet a vírusban elhunytak száma, derül ki a Financial Times elemzéséből.
Az elemzők 14 országban vetették össze a 2015 és 2019 közötti halálozási statisztikákat az idei év számaival és azt találták, hogy összesen 122 ezerrel többen haltak meg eddig idén márciusban és áprilisban, mint az elmúlt évek azonos időszakaiban. Ez jóval meghaladja a hivatalosan koronavírus következtében elhunyt 77 ezer áldozatot, az átlaghoz képest összességében 50 százalékkal nőtt a halálozás ezekben az országokban, az átlag feletti halálesetek száma szinte mindenhol jelentősen magasabb a regisztrált áldozatok számánál.
A vizsgált országok közül egyedül Dániában nincs jelentős különbség (ott 5 százalékkal magasabb most a halálozás), Olaszországban viszont 90, Belgiumban 60, Spanyolországban 51, Hollandiában 42, Angliában és Waleban 37, Franciaországban pedig 34 százalékkal nőt a halálesetek száma az előző évekhez képest. Magyarország nem szerepel a listában, a hozzánk legközelebbi ország Ausztria, ahol 12 százalékkal magasabb a halálozási ráta.
Azt persze nem lehet kijelenteni, hogy a plusz haláleseteknek minden esetben közük van a koronavírushoz, az viszont a városi és régiós adatokból jól látszik, hogy a számok ott ugrottak meg igazán, ahol tudvalevően sok koronavírusfertőzött is volt. Bergamóban és környékén 13 ezerrel többen haltak meg, ott 464 százalékkal, Lombardiában 155 százalékkal, New Yorkban 200 százalékkal, Madridban 161 százalékkal, az ecuadori Guayas tartományban pedig 347 nőtt a halálozási ráta az ötéves átlaghoz képest.
Az indonéz főváros Dzsakartában az adatok szerint 1400-szal több temetést tartottak, mint korábbi években, ez a szám pedig 15-szöröse a koronavírus hivatalos áldozatainak.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








