Kevesen vannak tisztában azzal, hogy a véletlenül rossz üzemanyaggal feltankolt autó meghibásodására csak a Casco biztosítás nyújt fedezetet.
Koronavírus-fertőzött lett Barta Sylvia, a TV2 meteorológusa - írja a Bors.
"Ízületi fájdalmaim és lázam volt, eleinte azt hittem, megfázás vagy influenza. Nem voltam külföldön, nem járok nagy társaságba, egészségesen élünk a családommal. Fel sem merült, hogy elkaphatom" - mondta a lapnak Barta Sylvia. Hozzátette azt is, hogy miután gyanakodni kezdett, felhívta a háziorvosát, majd tesztnek vetette alá magát, amelynek eredménye pozitív lett.
- mondta az 50 éves, kétgyermekes meteorológus.
Nemrég derült ki a magyar olimpikon Kapás Boglárkáról is, hogy koronavírusos. Hivatalos közösségi oldalain jelentette be az uszónő, hogy két tesztet végeztek nála, és a második pozitív lett. Ezért a sportoló 14 napos kötelező karanténba került, nem hagyhatja el a lakását.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








