A Cup Revolution a fogyasztók számára megtévesztő módon kommunikált a poharak, illetve a visszaváltási rendszer környezetre gyakorolt hatásairól a GVH szerint.
Minden cég életében adódik olyan helyzet, amikor átmeneti erőforrás, tudás vagy tapasztalathiány esetén egy olyan emberre van szüksége, aki átsegíti a nehézségeken. Sokszorosan igaz ez a mostani helyzetre, amikor is a magyar cégeknek, munkavállalók többsége sosem látott, bizonytalan helyzetbe került egyik pillanatról a másikra.Kristóf Györgyi,a Hammel&Hochreiter Managing Partnere, karriermenedzsment és interim szakértője osztotta meg velünk tapasztalatait arról, hová fordulhatnak a magyar cégvezetők egy olyan válságos helyzetben, mint a mostani. Interjú
Pénzcentrum: Jelen pillanatban, a járványhelyzet árnyékában, Ön hogy látja, mi a magyar cégek legnagyobb problémája?
A legtöbb vezetőn azt tapasztaltuk, hogy félnek a felelősségtől, a döntéseik következményétől, és nehezen tudták megfogni, hogy az egészség vagy a gazdaság az első, és miért fogják őket megdicsérni vagy elmarasztalni. Nyilván mindent nem lehet elérni, pláne nem egyszerre, első lépésben az egészség az első, azonban a lehetőségeket is látni kell a helyzetben, újra lehet tervezni, mert most kell és lehet változtatni, hogy hatékonyabb legyen a szervezet, mikor minden és mindenki újra a terepen lesz, agyagellátás beindul, iskolák újra kinyitnak és az operatív létszám is teljes lesz.
Hogyan működünk krízishelyzetben, mi az amire feltétlenül figyelnünk kell?
Krízishelyzetekben az emberek elvesztik a józan ítélőképességüket a felfokozott érzelmi állapotuk miatt és túlnyomó részt 3-5 napon belül negatív irányba mozdul el a hangulatuk. Ez már megtörtént, így a vezetők támogatása a legfontosabb feladatunk, hogy ők aztán támogatni tudják a saját csapatukat. Akik veszélyeztetve érzik a létbiztonságukat, azok süllyednek a legmélyebbre, válnak ijedté és bénulttá, vagy rosszabb esetben agresszívvé.
Ezért fontos, hogy az első számú vezető, az interim a saját területén vezetőként elkezdjen széles körben kommunikálni, irányokat mutasson, döntéseket hozzon, keretezzen újra, illetve értelmes feladatot adjon az embereknek akár az üzemben, akár az irodában, akár távmunkát végzőknek. Szervezni, tervezni, irányítani kell. Krízishelyzetben a vezető apa szimbólum még erősebb és azzal adja a legnagyobb biztonságot, ha vannak ötletei és válaszai.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Schmidt Mária a globalizmus és a Covid összefüggéseiről beszélt
- Lantos Csaba elmondta, milyen lehet az új árplafon az üzemanyagoknál
- Őrült rakétázásba kezdtek az ukránok az amerikai bejelentés hallatára
- Fontos feltétel került ki az otthonfelújítási programból
- Kinyilvánította a Spar: nem tervez távozni az országból
- Rongálás miatt áll az aluljárót a felszínnel összekötő lift a Határ útnál