A BMA tagjainak mintegy 83%-a szavazott a sztrájk megtartása mellett a hétvégén tartott online szavazáson.
Betegek beszámolói szerint több páciens és ápolónő is rühes lett a Szent Margit Kórház ápolási osztályán - derült ki az RTL Klub rejtett kamerás riportjából.
Az RTL Klub értesülései szerint a Szent Margit Kórház október óta küzd a rühességgel az ápolási osztályon, sőt a betegséget a betegeken és a dolgozókon kívül még a hozzátartozók is elkapták. A csatorna rejtett kamerás felvételeket készített a kórházban, ahol az ápolók azt mondták, nem mondhatnak semmit az üggyel kapcsolatban.
Egyes betegek azonban közlékenyebbek voltak. Az egyik ápolt arról számolt be, hogy elővigyázatosságból fertőtlenítővel mosdatták le. Ő megúszta a rühességet, ugyanakkor úgy tudja, három ápolót betegállományba küldtek.
A rühesség egy atkafertőzés, ami erős viszketéssel jár. Az atka alagutat fúr az ember bőrébe és ez allergiás reakciókat vált ki, tehát bepirosodik, erősen viszket. A betegség ráadásul ember az emberre terjed - mondta el egy, a csatornának nyilatkozó szakértő.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








