Az Aldi, globális diszkont szupermarketlánc, forradalmasítja az élelmiszer-kiskereskedelmet az ALDIgo bevezetésével.
Éves eredményeiről, és új, egészségmegőrző programjáról számolt be az Auchan. Elárulta, mekkora volt a tavalyi bevétele, mennyivel emelte a dolgozók bérét, és szakértők bevonásával egészségprogramjáról is tartott előadást. Utóbbi témában Zacher Gábor is felszólalt és elmondta, miért kell a kezdeményezés mellé állni.
Az Auchan Retail Magyarország tavaly 19 áruházban és 18 töltőállomáson összesen 350,4 milliárd forintos éves bruttó forgalmat bonyolított, ez 3,8 százalékos fejlődést jelent. A mérleg szerinti eredménye pedig elérte a 3,6 milliárd forintot. Tavaly novemberben online áruházat is nyitott, és idén augusztusban megnyílik az első szupermarket is, Szekszárd belvárosában.
Az áruházlánc tavaly előrehozta a 2017-es béremeléseket, november elsejétől átfogó bérfejlesztést hajtott végre, ami azt jelenti, hogy az áruházi, központi és logisztikai területen, az alkalmazotti munkakörökben átlagosan 14 százalékkal emelték meg a bérét. Ennek következtében 5 400 dolgozónak lett a magasabb a bére. A francia áruházlánc az elmúlt két évben 2,7 milliárdot fordított bérfejlesztésre.
Óriási változások jönnek
Az Auchan idén több nagy átalakulást is tervez. Arculata is megváltozik, és a célkitűzései is. Utóbbi alatt azt értik, hogy a márka által szeretnék biztosítani az otthoni jólétet, az egészséges táplálkozást, és törekednek arra, hogy minél több helyi terméket kínáljanak.
Nagyjából kétezer termék kapja meg "Az élet kék" ajánlást, amelyeknél az összetevők minősége és tápértéke kiemelt figyelmet kap. Az élet kék termékek a logónak köszönhetően könnyen felismerhetőek az áruházakban és az online áruházakban, segítve a vásárlók mindennapi döntését. Applikációt és receptgyűjteményt is terveznek, ezzel is segítve a vásárlók egészségtudatos döntéseit.
A program mellé állt Zacher Gábor toxikológus is. Az eseményen előadását úgy kezdte, hogy:
Előadását hasonlóan szomorú adatokkal folytatta: a magyarok fogyása elég határozott, Európában ötödik helyen állunk halálozási rangsorban. 2015-ben a felnőtt lakosság 57 százaléka vallotta magát boldognak, 43 százaléknak valami miatt nem kerek az élete, ez sokban összefügghet az ország helyzetével, és természetesen az egészségügyi állapota is.
A felnőtt lakosság fele túlsúlyos, ami több rizikót is magában hordoz. Az egyik, ha az egyik szülő túlsúlyos, akkor 50 százalék az esélye annak, hogy a gyerek is túlsúlyos lesz. Ha mindkét szülő az, akkor a gyereknek 80 százalékra nő az esélye, hogy szintén túlsúllyal küzd majd.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- mondta Zacher.
Az egészséges életmód a helyes étkezéssel és a mozgással kezdődik. Az étel minősége, és tápanyagtartalma nagyon fontos. De olyan megdöbbentő adat is elhanzott, hogy egy átlag magyar naponta legalább 5 órát ül, és 10 percet sportol. Persze van, aki ennél sokkal többet ül, és még ennyit sem mozog.
- mondta Hegyi Adrienn, a Bajcsy-Zsilinszky Kórház dietetikusa. Hozzátette, arra szeretnék ösztönözni a vásárlókat, hogy nézzék meg az élelmiszerek összetételét, és tápanyagtartalmát. Többek között az is célkitűzése a programnak, hogy tudatosabbak legyenek a vásárlók, nézzék meg, hogy mit vásárol a családnak.
Címlapkép forrása: MTI
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Maffiamódszerrel akartak üzletelni, de rajtavesztettek - videó
- Nincsenek szavak arra, amit ez az autós művelt – videó
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt