Az év utolsó heteiben a gazdasági, társadalmi és piaci folyamatok egyaránt kiemelt figyelmet kaptak, miközben a karácsonyi készülődés és az év végi kiadások új kihívásokat...
Már a leggazdagabbakat is megütötte a válság: nagyon köhög a luxusipar, legendás márkák a tönk szélén
A Hugo Boss legfrissebb jelentése szerint második negyedéves működési nyeresége 42%-kal csökkent, ami jól mutatja a globális gazdasági és geopolitikai kihívások hatását a luxusiparra. Az infláció és a kínai ingatlanpiaci válság miatt csökkenő fogyasztói kiadások súlyosbítják a helyzetet, így a divatház kénytelen volt csökkenteni éves előrejelzéseit.
A Hugo Boss csütörtökön megerősítette, hogy második negyedéves működési nyeresége 42%-kal csökkent, két héttel azután, hogy a német divatház csökkentette éves előrejelzéseit és előzetes adatokat közölt, mivel a gazdasági és geopolitikai kihívások gyengítik a globális fogyasztói keresletet - írja a Reuters.
A luxusszektor gyengébb eladásokkal és árrés nyomással küzd, mivel az infláció sújtotta vásárlók visszafogják a kiadásokat a dizájner divatcikkekre. Kínában az ingatlanpiaci visszaesés és a munkahelyi bizonytalanság tovább súlyosbította a problémát.
A legtöbb piacon a fogyasztói hangulat gyengülése az iparág egészében gyors növekedési lassuláshoz vezetett, amit nem tudtunk teljesen elkerülni
- mondta Daniel Grieder vezérigazgató. A Hugo Boss közölte, hogy kamat- és adófizetés előtti nyeresége (EBIT) 70 millió euróra esett vissza a második negyedévben az egy évvel korábbi 121 millió euróról, ahogyan azt múlt hónapban jelentették. Negyedéves nettó nyeresége éves szinten 50%-kal, 39 millió euróra zuhant.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A luxusvállalatok eredményei ebben a negyedévben megmutatták, hogy az ágazat milyen nyomás alatt áll, mivel mind az LVMH, mind a rivális Kering elmaradt az előrejelzésektől.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








